Organizační informace

DATUM A MÍSTO KONÁNÍ: 4.–5. 4. 2025, Hotel Dlouhé Stráně, Kouty nad Desnou

Adresa: Rejhotice 72, 788 11 Loučná nad Desnou
Web:
www.hotelds.cz
GPS: 
50°05'59.37"N, 17°06'11.30"E

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • materiály s podrobným programem akce (Journal)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • 21% DPH

Registrace pasivních účastníků je možná do 30. 3. 2025.


Registrační formulář pro pasivní účastníky bude otevřen do 30. března 2025Přihlášky po tomto datu budou přijímány pouze e-mailem na kongres@solen.cz.

Lékaři/VŠ nelékaři

Registrace do
16. 2. 2025

1 400 Kč

Registrovat

Registrace od
do 30. 3. 2025

1 700 Kč

Registrace
od 31. 3. 2025 a na místě

2 000 Kč

Lékaři do 35 let/sestry/laboranti

Registrace do
16. 2. 2025

800 Kč

Registrovat

Registrace od
do 30. 3. 2025

1 100 Kč

Registrace
od 31. 3. 2025 a na místě

1 300 Kč

Modul: Dlaždice s datumy

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem zhruba měsíc před konáním akce.

Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce – pro více informací prosím kontaktujte Danielu Stojanovski (mob.: +420 721 603 709, e-mail: stojanovski@solen.cz).

Další poplatky

Doprovodný program

  • Pátek 4. 4. 2025
  • Společná večeře (raut a cimbálová muzika)
  • Cena: 900 Kč

Doprovodný program není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce.

Parkování

    Zdarma na hotelovém parkovišti a přilehlých plochách.

    Ubytování

    Hotel Dlouhé Stráně - Dolní budova (hlavní budova, místo konání)

    Pokoje se sprchou a toaletou, s TV.

    Ceny ubytování:

    • Jednolůžkový pokoj typu DELUXE – 1 750 Kč /pokoj/noc
    • Dvoulůžkový pokoj typu DELUXE – 2 300 Kč /pokoj/noc
    • Třílůžkový pokoj typu DELUXE – 3 300 Kč /pokoj/noc

    Ceny jsou uvedeny včetně DPH a snídaně formou bufetu. V ceně není zahrnut poplatek z pobytu.

    Parkování: V místě konání ZDARMA na hotelovém parkovišti a přilehlých plochách.

    • V případě zájmu o pokoj s větší kapacitou prosím kontaktujte Ing. Zuzanu Tesařovou na e-mailové adrese tesarova@solen.cz.
    • Ubytování mimo termín ze 4. na 5. 4. 2025 je možné pouze po předchozí domluvě a pouze v hlavní budově. V případě zájmu se prosím obraťte se na Ing. Zuzanu Tesařovou na emailové adrese tesarova@solen.cz.
    Modul: Ubytování

    Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu tesarova@solen.cz, a to nejpozději do 2. 3. 2025, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude rezervace ubytování zrušena písemně, bude Vám ubytování účtováno dle platných storno podmínek pro tuto akci níže. V případě hromadného přihlášení kontaktujte prosím paní Ing. Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.

    Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

    Poptávka musí obsahovat:

    • název hotelu
    • termín ubytování
    • počet nocí
    • typ pokoje
    • příjmení případné další osoby na pokoji
    • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
    • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

    Zrušení a změny ubytování

    Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány. V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

    - Storno rezervace dříve než 61 dnů před akcí je bez poplatku.
    - Storno rezervace 60 až 31 dnů před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny pobytu.
    - Storno rezervace 30 až 16 dnů před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75 % z celkové ceny pobytu.
    - Při zrušení rezervace 15 dnů před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
    - Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod. následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
    - V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.

    Stravování

      Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.


      Sobotní oběd není zajištěn, bude možné si oběd na vlastní náklady objednat v hotelové restauraci po skončení odborného programu. Níže také najdete tipy na další stravovací zařízení v okolí.

      Tipy na restauraci v okolí: